boudicca: Ono se to nezdá, ale udělat dobrou crowdfundingovou kampaň je v českých podmínkách nemalý masakr, pokud, jak jsi správně podotkla, nemáš několik tisíc fanoušků na FB nebo Instagramu už před jejím spuštěním. Bohužel mizerný dosah algoritmu FB i IG pro neplacené příspěvky můžu jen potvrdit, stejně jako nevděčný stánkový prodej. Nezbývá než si najít "srdcaře", co ti budou dělat neplacenou a nadšením přetékající reklamu všude, kam se vrtnou, ale to se u časově omezené akce dělá taky špatně. Abych to tak shrnula: když jsi plánovala kampaň spustit, zpočátku jsem měla trochu obavy, ale zvládla jsi to se ctí, takže mi nezbývá než k výsledku pogratulovat. Dobrá příprava (a nedocenitelná podpora rodiny!) se vyplatila.
sayonara: Njn, v ČR to má zatím takovou pověst, že buď je to "charita", anebo se knížka vydá tak jako tak a lidi si můžou počkat na výsledek.
Se ctí to tak úplně nebylo, přiznám se, že něco přes deset tisíc jsem si tam musela přihodit ke konci sama, protože se moje fanouškovská fanbase saturovala. Ale byla to zábava.